Biuletyn firmowy – zleć wykonanie specjalistom.
Gazeta korporacyjna to wspaniały sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Zastanówmy się zatem, jakie treści można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i przedsiębiorstwach
Gazeta korporacyjna może pełnić rozmaite role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o zdobytych wyróżnieniach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się członkami zespołu. Takie gazetki mają istotne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, ponieważ wspaniale motywują ekipę. To sprawia, że pracownicy mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują więź z zespołem, a ich zwykłe obowiązki zapewniają im więcej satysfakcji. Statystyki dowodzą, że korporacyjny biuletyn sprawia, że członkowie załogi czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane towary, zwiększa się też poziom zdrowej rywalizacji. Dużym plusem jest również usprawnianie kanałów przepływu informacji pomiędzy pracownikami, które są częstym powodem sporów w wielu przedsiębiorstwach. Firmowy biuletyn zapewnia również stuprocentową transparentność działań firmy.
Projekt gazety – wspieraj działania z zakresu public relations
Oczywiście gazeta firmowa to też wspaniała forma komunikacji na zewnątrz. Magazyn dociera do odbiorców takich jak: klienci, konkurencja, partnerzy firmy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta korporacyjna w ten sposób promuje działania naszej korporacji, podnosi sprzedaż oraz stanowi świetny filar profesjonalnego PR. Planując wydawanie firmowego biuletynu powinniśmy w pierwszej kolejności zebrać redaktorów oraz zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się pomocą fachowców (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się wydaniem. Z ich pomocą firmowy biuletyn na pewno okaże się sukcesem.
Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]