Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Kliknij tutaj, jeśli szukasz więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Jeśli prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google radzi, jak wybrać dobrą agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Bing, Rambler czy też Yandex, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, na ogół jest to nieosiągalne bez wsparcia fachowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach naświetla, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego największą konkurencję.

Pracownica firmy Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, często dającą pierwsze rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.