Skieruj się tu jeżeli jesteś zainteresowany usługami agencji PR Kraków.
Akcje reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. reklamy, tymczasem mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami pomocnymi w marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów czy kalendarzy. Agencja marketingowa napisze również atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter.
Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę zżytej ze sobą oraz niezawodnej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie planu kursów czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]